06:13
|
NEJEDE
|
06:13 NEJEDE
|
Os 14007 ČD
|
–
|
Os 14007 ČD –
|
Drahanovice
|
Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
Drahanovice Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
–
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Drahanovice nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Drahanovice nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Drahanovice - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Drahanovice - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
07:13
|
NEJEDE
|
07:13 NEJEDE
|
Os 14011 ČD
|
–
|
Os 14011 ČD –
|
Senice na Hané
|
Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
Senice na Hané Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
–
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Senice na Hané nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Senice na Hané nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Senice na Hané - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Senice na Hané - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
08:13
|
NEJEDE
|
08:13 NEJEDE
|
Os 14013 ČD
|
–
|
Os 14013 ČD –
|
Senice na Hané
|
Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
Senice na Hané Olomouc město — Olomouc-Hejčín — Olomouc-Řepčín — Horka nad Moravou — Skrbeň
|
–
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Senice na Hané nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Olomouc hl. n. - Senice na Hané nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Drahanovice - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Drahanovice - Olomouc hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|