10:59
|
|
10:59
|
Os 9060 ČD
|
S8
|
Os 9060 ČD S8
|
Praha hl.n.
|
Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
Praha hl.n. Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
1
|
12:58
|
|
12:58
|
Os 9062 ČD
|
S8
|
Os 9062 ČD S8
|
Praha hl.n.
|
Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
Praha hl.n. Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
–
|
14:28
|
|
14:28
|
Os 9064 ČD
|
S8
|
Os 9064 ČD S8
|
Praha hl.n.
|
Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
Praha hl.n. Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
–
|
15:59
|
|
15:59
|
Os 9066 ČD
|
S8
|
Os 9066 ČD S8
|
Praha hl.n.
|
Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
Praha hl.n. Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
–
|
16:59
|
|
16:59
|
Os 9068 ČD
|
S8
|
Os 9068 ČD S8
|
Praha hl.n.
|
Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
Praha hl.n. Týnec nad Sázavou — Davle — Vrané nad Vltavou — Praha-Zbraslav — Praha-Braník — Praha-Vršovice
|
–
|
Vážení cestující, vlivem výluky na trati dochází v PRACOVNÍ DNY od 13.11. do 8.12.2023 (vždy od 8:50 do 19:10) k omezení provozu na trati Praha-Čerčany/Dobříš. Osobní vlaky jsou ze stanice Praha-Krč odkloněny do stanice Praha-Zahradní Město. Omezení platí také ve dnech 18. a 19.11. od 9:50 do 15:40. Sledujte informace dopravce.
|
|
Vážení cestující, vlivem výluky na trati dochází v PRACOVNÍ DNY od 13.11. do 8.12.2023 (vždy od 8:50 do 19:10) k omezení provozu na trati Praha-Čerčany/Dobříš. Osobní vlaky jsou ze stanice Praha-Krč odkloněny do stanice Praha-Zahradní Město. Omezení platí také ve dnech 18. a 19.11. od 9:50 do 15:40. Sledujte informace dopravce.
|
|
|
|
|
|
|
–
|