Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
05:55
|
NEJEDE
|
05:55 NEJEDE
|
Os 6503 RJ ÚK
|
–
|
Os 6503 RJ ÚK –
|
Žatec západ
|
Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
Žatec západ Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
–
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
06:55
|
NEJEDE
|
06:55 NEJEDE
|
Os 6505 RJ ÚK
|
–
|
Os 6505 RJ ÚK –
|
Žatec západ
|
Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
Žatec západ Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
–
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
07:55
|
NEJEDE
|
07:55 NEJEDE
|
Os 6507 RJ ÚK
|
–
|
Os 6507 RJ ÚK –
|
Žatec západ
|
Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
Žatec západ Počerady — Výškov v Čechách — Postoloprty — Lišany u Žatce — Dolejší Hůrky
|
–
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Most - Počerady nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Počerady - Most nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|