14:57
|
NEJEDE
|
14:57 NEJEDE
|
Os 2087 ČD
|
–
|
Os 2087 ČD –
|
Pardubice centrum
|
Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem — Hradec Král. hl. n. — Pardubice-Rosice n.L.
|
Pardubice centrum Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem — Hradec Král. hl. n. — Pardubice-Rosice n.L.
|
–
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
15:57
|
NEJEDE
|
15:57 NEJEDE
|
Os 6277 ČD
|
–
|
Os 6277 ČD –
|
Hradec Král. hl. n.
|
Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem
|
Hradec Král. hl. n. Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem
|
–
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
16:57
|
NEJEDE
|
16:57 NEJEDE
|
Os 2089 ČD
|
–
|
Os 2089 ČD –
|
Pardubice centrum
|
Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem — Hradec Král. hl. n. — Pardubice-Rosice n.L.
|
Pardubice centrum Smiřice — Lochenice — Předměřice nad Labem — Hradec Král. hl. n. — Pardubice-Rosice n.L.
|
–
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Jaroměř - Hradec Král. hl. n. nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
Vlak je v úseku Hradec Král. hl. n. - Jaroměř nahrazen náhradní dopravou (viz opatření dopravce)
|
|
|
|
|
|
|
|